****بهشت زیبای من****

شما دراین سایت می توانید انواع عکس های جالب ، داستان های عاشقانه وپند آموز ،آموزش هایی از جمله فتوشاپ ، برنامه نویسی ، و .....

****بهشت زیبای من****

شما دراین سایت می توانید انواع عکس های جالب ، داستان های عاشقانه وپند آموز ،آموزش هایی از جمله فتوشاپ ، برنامه نویسی ، و .....

تصاویـری از مراسم انتـخاب دوشیـزه جهانی 2012


تصاویـری از مراسم انتـخاب دوشیـزه جهانی 2012


شصت و یکمین دوره از مراسم Miss Universe یا دوشیزه جهانی در ۱۹ دسامبر 2012 در لاس وگاس آمریکا برگزار شد. تصاویر زیر بخشی از نمایندگان منتخب کشورهای شرکت کننده در این دوره از مسابقه میس یونیورس 2012 می باشند.



 لطفا تا باز شدن کامل عکسها شکیبا باشید
در صورتی که عکسها قابل نمایش نیست، در بالای ایمیل بر روی گزینه Show Images کلیک کنید

سوئیس

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


ترینیداد و توباگو

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

بقیه عکس ها در ادامه مطلب ......؟ ادامه مطلب ...

بـرترین تکنـولوژی های سـال 2012

بـرترین تکنـولوژی های سـال 2012


هر ساله با نزدیک شدن به پایان سال میلادی تعدادی از برترین تکنولوژی هایی که در طول سال رونمایی شده است رتبه بندی شده و به عنوان برترین های تکنولوژی انتخاب می شوند. به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سایت Mashable یکی از پرطرفدارترین و همچنین پربازدیدترین سایت های تکنولوژی دنیا با نزدیک شدن به پایان سال میلادی لیستی از بهترین تکنولوژی های سال 2012 را ارائه کرده است که در نوع خود جالب و منطقی است. در این مطلب به 10 تکنولوژی برتر که در این لیست آورده شده است اشاره می کنیم:


10. iPhone 5

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

در رتبه 10 از این لیست یکی از جنجالی ترین تکنولوژی های سال 2012 قرار دارد. پس از مدت ها شایعه و حرف های متفاوت اواسط امسال اپل از پنجمین نسل تلفن های خود رونمایی کرد. این تلفن همراه دارای یک صفحه نمایش 4 اینچی با کیفیت رتینا است که به عنوان شفاف ترین صفحه نمایش شناخته می شود. همچنین پردازنده 4 هسته ای ان یکی از قوی ترین پردازنده های دنیا است.



می توانید در ادامه مطلب .....؟

ادامه مطلب ...

اس ام اس های شب یلدا

برای دیدن ادامه اس ام اس ها بروید به ادامه مطلب.... ادامه مطلب ...

مطالب جالب دکتر رائفی پور (4)

بسم رب الشهدا

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

آجرک الله بقیه الله

=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

 

به من خبر رسیده که یکى از آنان به خانه زن مسلمان و زن غیر مسلمانى که در پناه ‏اسلام جان و مالش محفوظ بوده وارد شده و خلخال و دستبند، گردن بند و گوشواره ‏هاى آنها را از تن‏شان بیرون آورده است... در حالى که هیچ وسیله‏ اى براى دفاع جز گریه و التماس کردن نداشته‏ اند،

آنها با غنیمت فراوان برگشته ‏اند بدون اینکه حتى یک نفر از آنها زخمى گردد و یا قطره ‏اى خون‏ از آنها ریخته شود اگر به خاطر این حادثه مسلمانى از روى تاسف بمیرد ملامت نخواهد شد، و از نظر من‏ سزاوار و بجا است!

(نهج البلاغه خطبه 27)



بقیه مطلب را در ادامه مطلب بخوانید

ادامه مطلب ...

مطالب جالب دکتر رائفی پور(3)

به نقل از یک خبر
بسم االه الرحمن الرحیم

پس از تحلیلی که از پروپاگاندای تبلیغاتی صهیونیست ها در باره المپیک لندن انجام دادیم و گفتیم احتمال دارد به دنبال شیطنتی جدید باشند ، خبر زیر بسیار جالب و در عین حال مفید می نماید.

کشف توطئه‌القاعده درحاشیه‌المپیک‌لندن

دستگاه اطلاعاتی انگلیس MI6 توطئه القاعده را برای کشتن ده‌ها مسافر و نیروی نظامی انگلیس در جبل الطارق خنثی کرد.
پانا: دستگاه اطلاعاتی انگلیس MI6 توطئه القاعده را برای کشتن ده‌ها مسافر و نیروی نظامی انگلیس در جبل الطارق خنثی کرد.

روزنامه دیلی میرر در اینترنت در شماره امروز خود نوشت: این تروریست ها ظاهرا در نظر داشتند یک حمله وحشیانه را به سبک حمله بمبئی به انجام رسانند.
این تروریست ها قصد داشتند یک هواپیمای سبک مملو از مواد منفجره را بر روی جمعیتی که در حال تماشای مسابقات المپیک از طریق صفحه های تلویزیونی در محیط باز و باشگاه‌های شبانه بودند سرنگون کنند.
آنها ظاهرا قصد داشتند این حمله وحشیانه خود را با حمله ای زمینی به سبک حملات بمبئی دنبال کنند. یک قاضی اسپانیایی هفته گذشته از دو مرد چچنی روس تبار و یک ترکیه ای که در این رابطه بازداشت شده بودند درباره این اتهامات بازجویی کرد.
در پی همکاری جاسوسان انگلیسی و همتاهای اسپانیایی شان در مادرید طرح های هولناک این کانون القاعده خنثی شد.
یک منبع شب گذشته اعلام کرد:" بازداشت این افراد بسیار حائز اهمیت است چرا که این افراد از چرخه این توطئه خارج شدند."
این منبع گفت:" با توجه به اینکه گمان می رود این توطئه شامل یک حمله زمینی بوده است متاسفانه مقامات معتقدند احتمالا افراد مسلح بیشتری فرار کرده اند."
این منبع ادامه داد:" به نظر می رسد همکاری دوجانبه دستگاه های اطلاعاتی انگلیس و اسپانیا طرح کشتار بسیاری از اتباع انگلیس را ناکام گذاشت."

این دو چچنی به نام های الدار ماگمدوف و محمد انکاری امدوف درمنطقه سیوداد رئال در 125مایلی جنوب مادرید در حالی که قصد داشتند به سوار اتوبوسی به مقصد فرانسه شوند بازداشت شدند. این دو نفر از جهادگران مظنونی هستند که در اردوگاه های القاعده در پاکستان و افغانستان آموزش دیده اند.
سومین مظنون به نام چنگیز یالچین نیز هفته گذشته در آپارتمانی در لا لیندا دو لا کانسپشن شهری هم مرز با جبل الطارق بازداشت شد.